städdag

datum: 2011-09-08 klockslag: 16:52:23
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)
Har idag haft en sådan där riktigt riktigt tråkig dag, vill egentligen sätta punkt där men känner att jag måste skryta lite. Jag har : plockat undan allt skit i alla rum, dammsugit, skurat, dammtorkat, tvättar (pågående), diskat, klippt klor på katterna. Ganska bra jobbat enligt mig själv.

Ska nu ta och klippa klorna på hundarna hade jag tänkt, sen ge mig ut på ett kort lydnadspass i regnet och därefter laga mat. Syster kommer hit på middag ikväll, kul med sällskap (i en välstädad lägenhet)!

Ganska nöjd trots allt med dagen när jag kan titta runtomkring mig och inte störa mig på en enda pryl som inte är där den ska! Supert!



Edit: Har tydligen skaffat instagram, fridakj heter jag där. Var vänlig följ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback