Om mig

datum: 2011-06-15 klockslag: 03:32:08
Kategori: Allmänt
Kommentarer: (1)
Namn: Frida
Född: 1 feb 1990
Bor: Uppsala
Civilstatus: Sambo
Gillar: Spendera tid med hundarna
Ogillar: Stressiga dagar

Hej!
Bloggen du har kommit till handlar om mig, Frida och min vardag.
Just nu pluggar jag mitt tredje år på fastighetsmäklarprogrammet.
Jag är dock klar mäklare och pluggar ett tredje år för att få ihop
till en ekonomie kandidat examen. När jag har pluggat klart vill
jag börja jobba som mäklare här i Uppsala.

Jag bor ihop med min stora kärlek, Naozad. Vi har hållt ihop en
lång tid tillsammans och vi har precis köpt vår första egna
lägenhet. Vi har även ''ett zoo'' som mina vänner brukar säga.
Två katter, Nala & Lady och två hundar, Luna och Yes.
Det finns inte mycket som toppar mina fyra små älsklingar ♥

Välkommen in i min enkla vardag! :)

Kommentarer
Skrivet av: Marie L

Hej Frida! Kan du skriva din e-postadress o telnr på meddelandesidan i F.B, eller ännu hellre via e-post:-) Jag har info till dig, men kan ej skriva i fb via jobbet//Marie

2011-08-16 @ 12:15:12
Din hemsida: http://www.123minsida.se/Minos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback