puppies

datum: 2011-09-30 klockslag: 00:15:44
Kategori: DJUR
Kommentarer: (0)

När vi var på tävling i Gävle åkte vi och hälsade på Lunas småsyskon. Såklart föll jag för någon valp, såklart... Två valpar la sig speciellt nära hjärtat. En lekfull och superglad liten dam och såklart hanen som var mest lik Luna när hon var valp. Hade tagit hem en av dem om jag hade kunnat men jag har faktiskt inte tid just nu. Sen så vill jag ju att nästa valp jag skaffar ska vara en ''riktig'' hund. En hund som vill jobba när jag vill jobba och tycker att det är uppriktigt kul och inte bara för en godis. Men det kommer bli superfina familjehundar av dessa små goa valpar, helt klart!





Tiken.





Hanen på de 2 sista, min favorit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback