Mot veterinären

datum: 2011-10-26 klockslag: 09:01:29
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)
 

Lilla lilla Lady! Ska ställa mig med snabeldraken och ta upp allt skit från golven. Om en timme ska min lilla Lady vara hos veterinären och kastreras. När hon kommer hem utan päls på magen ska det inte komma något damm på fina magen. Jag har redan lite ont i magen och är allmänt nervös. Tycker allmänt inte om när veterinären ska söva någon av mina djur. Obehagligt. Får hämta henne vid 2-3 idag. Uscha. Förhoppningsvis kommer lilla kissen bli mer trygg i sig själv efter det här..

Maten tog jag bort från bordet igårkväll, då hon måste fasta hela kvällen innan. Nala går crazy på bordet och letar aktivt efter mat och gnäller på mig att det inte finns mat när jag kommer i närheten av bordet. Min lilla tjockis!! haha...



Min fetmabulle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback