nu jävlar!

datum: 2011-11-07 klockslag: 18:38:18
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (1)
Har bestämt mig att inför thailand 2012, alltså om 3 månader. Ska jag ha gått ner i vikt, markant!
Det börjar jag med att ta en 2 timmars powerwalk med hundarna och Jenny. När jag kommer hem kan vi köra lite styrka när vi ändå håller på. Den här gången ska det inte handla om kilon utan om självkänslan i kroppen. Mina ben ska inte gå ihop vid låren (för det har dem aldrig gjort förut, så varför nu?) och min mage ska va smal och fin och mina höfter behöver inte ha världens kärlekshandtag. Nu får det va nog! Lördagsgodis får bli max men sen räcker det.

Ni får följa mig här och hålla koll på mig ;)

Kommentarer
Skrivet av: jenny

men det här skulle jag veta innan vi gick! nästa gång blir det power walk gånger tusen, och så kom jag på en väg som tar över två tim! köp ett gymkort på powercenter så kan du haka på dit också! (och där blev jag liite för exalterad, haha)

2011-11-07 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback