konstig dag

datum: 2011-11-16 klockslag: 00:39:27
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)
Varning för ett ganska ointressant inlägg...

Idag har jag haft en annorlunda dag...

Vaknade tidigt och gick ut med hundarna, morgonpigg för en gångs skull. Åt frukost och kollade på lite tv och blev helt plötsligt dödligt trött (?). Snoozade tills bfriend ringde och väckte mig vid TOLV och ber mig åka och hämta honom på jobbet för han tydligen var ledig... (han åkte till jobbet igårkväll) Ringer till farmor (som jag skulle varit på lunch hos kl 13) och säger att jag blir lite sen men att Nao också kommer med och hon tycker det låter som en bra idé. Sätter mig i bilen och kör mot kungsängen, missar dock avfarten och kör HELA VÄGEN IN I STOCKHOLM för jag var säker på att rätt avfart inte hade kommit. Får vända (är helt förvirrad över hur jag vände men lyckades i alla fall hitta rätt) och köra av vid RÄTT avfart. Väl framme hos älskling, rivstartar vi mot farmor. Besöket blev kort men var supermysigt och jag tror jag får åka till farmor någon mer gång i veckan, för sådär kort besök är inte tillåtet. Maten var i alla fall supergod och jag är nöjd. Hemåt åkte vi och trafiken var allt annat än på min sida så märker att jag kommer bli sen till jobbet.. Ringer jobbet. Jävla skit! Kom 10 minuter sent ungefär, ångest. Sen dess har jag jobbat till 23.15. Stänger 23. 22.55 kommer en tjej in och beställer 2 sallader. 23.00 kommer ett par in och beställer en macka (okejdå tänkte jag....) När jag håller på med deras macka kommer ännu en kund in... förstår inte varför det ska vara jättedött sista timmen men sen när man väl ska stänga så bara ramlar det in folk.......

Spännande dag men kanske helt ointressant egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback