Framgång

datum: 2011-11-10 klockslag: 14:04:46
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)

Våra minipass kan va det bästa jag gjort! Yes är laddad varje gång och hinner inte trötta ut sig vilket innebär att vi börjar med positiv och glad träningsattityd och slutar precis som vi började. Hon börjar få till nästan alla vändningar i fotpositionen även om vänsterom är lite läskigt då den stora människan bredvid skulle kunna kliva på henne ;) ... Annars var vi på klubben igår för första gången på evigheter känns det som. Inkallningen fick vi äntligen bukt på, rutan gick bra med positiv attityd och nu har vi bestämt att det blir teknikträning på target. Jag vill se en galen Yes som nästan stampar ner tassarna på targeten o hittills går det jättebra! Apporteringen finns det egentligen inget att gnälla på förutom ett möjligtvis hårdare grepp om apporten när hon sitter i fotposition. Här ska vi jobba med lite roliga utmaningar och inte gräva o dalta i ett moment som ligger runt 8-9. :)

Väldigt nöjd är jag när jag skrivet detta inlägg när jag meddelar er om att Lunas fotposition är superbra! I ingångar och i högerom! Så himla bra liltjej! Nu när vi börjat nöta vändningar och inte gång så håller hon position mycket bättre även i gången :) !

För tillfället är vi helt enkelt bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback