Bara kärlek ♥

datum: 2011-11-04 klockslag: 19:42:21
Kategori: Hundarnasvardag
Kommentarer: (0)

 

Dagen då vi hälsade på dig i Östersund kunde jag inte släppa ögonen ifrån dig. Innan jag träffade dig kunde jag inte sluta stirra mig blind på ditt kort. Än idag kan jag inte sluta titta på dig och le. Det kändes som att jag kände dig innan jag träffade dig, du prickade mitt hjärta i mitten och du har slagit till stort. Jag skulle inte byta ut dig mot vad som helst här i världen. Du förstår mig och kanske viktigast av allt, jag förstår dig.

Jag älskar dig och allt som har med dig att göra, det gör inget att du morrar ibland och skäller åt hundar som kommer springande för jag vet.. Jag vet hur du är och det gör ingenting för jag tycker om dig lika mycket i alla fall. Vissa undrade om jag visste vad jag gett mig inpå och tro mig mitt älskade hjärta, jag visste. Du är så lätt att ha och göra med, om de bara visste. Och oj så alla tycker om dig nu. Det är inte svårt att falla pladask för en sån som du. ♥

På något vis känns det som att vi var menade att träffas, jag såg annonsen men hade bestämt mig, ingen mer hund, inte än... Jag höll mig borta från hemsidan i ca 2 månader och när jag kom tillbaka var du kvar. Jag kunde inte låta bli, inte hålla fingrarna i styr. Mitt hjärta skrev mail efter mail och jag kände redan innan jag träffade dig att du var min, du skulle föralltid vara min.

Tänk vilken fin framtid vi kommer ha, du och jag!
Min älskade galna fläckiga lilla Yes ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback