kvalitetsdag med Luna

datum: 2011-06-07 klockslag: 22:19:27
Kategori: Hundarnasvardag
Kommentarer: (0)







Idag har jag varit med bara Luna. Vi köpte potatissallad, kyckling och körsbärstomater och satte oss på en filt i solen i boulongerskogen. Precis intill vattnet satt vi och det blev en hel del badande och drickande av vatten i mängder. Vi mös under hela tiden och busade också såklart. Den här dagen behövdes och jag tror att jag kommer vara tvungen att gå ut med Luna själv på promenader då och då. Vilken skillnad på hur hon lyssnar, mycket bättre när hon var själv med mig. När vi hade picknickat klart så gick vi en liten fotorunda och innan vi gick in delade vi på en mjukglass från sibylla. :)

Yes har varit ensam med Naozad, så oroa er inte. Hon har också haft det kvalitetstid, fast med Naozad.

En alldeles underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback