mitt hjärta smälter

datum: 2011-07-22 klockslag: 23:36:36
Kategori: Hundarna
Kommentarer: (1)



Lilla bebis Yes.


Bilderna på Yes (och Yes i allmänhet) kull jag har gjort mig så sugen på en valp.

Jag vill ha en arbetande hund från början, forma den efter mina behov. Yes och jag passar som handen i handsken men jag skulle ändå vilja ha gjort det helt själv med en hund. Vill verkligen ha en aussie som jag kan satsa på. Inte alls så att jag tänker sluta med Yes, bara ha något att jobba parallellt med. Luna har jag ju men hon vill inte alltid som jag vill och då blir det tråkigt. Jag vill ha en jobbande ras, så härligt! Jaja, usch, jobbiga tankar. Det skulle i alla fall betyda att Luna blir endast sällskap och lilplutt och Yes blir mina satsa och tävla hundar. Herregud vad jag vill, herregud vad med ångest.


Kommentarer
Skrivet av: Bobby

oj va fin den är.

2011-07-26 @ 17:31:41
Din hemsida: http://bloodysuhsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback