Lydnadstävling klass II

datum: 2011-02-11 klockslag: 02:26:05
Kategori: FAMILYLIFE
Kommentarer: (1)
Förra helgen var jag på min första lydnadstävling. Tävlade inte själv men tittade på och gud vad roligt jag hade det! Tävlingen var inomhus och under dagen (de första timmarna) så var det riktigt skönt i lokalen, på kvällen var man tvungen att klä på sig lite till. Det var kul och se hur allting gick till och Luna satt fint uppe på läktaren och kikade nyfiken på hundarna nere på plan. Nu vill jag tävla ännu mer än vad jag ville innan jag hade varit med ut på tävlingsbanan!



Anna och Grym efter platsliggningen.



Grym i rutan.



Grym efter hoppet.



Fina Grym efter tävlingen!


Kommentarer
Skrivet av: Anna - med hund i hälarna

tack för trevligt sällskap! Och tack för filmning, det så bättre ut än det kändes kan jag säga! Knycker lite bilder av dig, det blev ju riktigt bra trots tråkigt ljus därinne!

Puss på Luna från Grym!

2011-02-11 @ 15:14:20
Din hemsida: http://www.hildings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback