Mörkt o tyst

datum: 2011-09-18 klockslag: 20:58:29
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (1)
Sitter i stugan på landet och tittar på tv. Har cola, godis och god mat i kylen. Det är mörkt ute. Gatubelysning existerar inte här ute, lite kusligt när man ska rasta hundarna.. Man hör bara sina egna steg, något som plötsligt prasslar till gör att man rycker till lite men som tur är har jag mina älskade vovvar med mig. Vi alla skulle kämpa för varandra om olyckan skulle vara framme. Samtidigt är det lite mysigt att vara här helt själv med mina fyrbenta favoriter. Jag är så glad att jag har dem i mitt liv. Måste dock erkänna att njuta av stunden har övertagit träningen här ute. Imorgon blir det skärpning och minst tre pass med rutanskick eftersom det är det vi behöver träna mest på. Hoppas ni har det lika mysigt som vi :)

Kommentarer
Skrivet av: Sara

Åh, alltid lika trevligt med hundar som kissar inne. Hoppas det går över snart! Jo, det får nog bli bur för oss. Jag längtar efter att få sova utan att vakna livrädd stup i kvarten :P

2011-09-20 @ 22:21:03
Din hemsida: http://livetmedtexas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback