Körkortet

datum: 2011-09-23 klockslag: 15:45:31
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (2)
Idag fick jag det, körkortet! Några glädjetårar blev det allt. Till och med så att det nästan kom en tår från pappas ögon med. Sitter på bussen påväg till bk nu. Känns ju lagom roligt att åka buss när man nu kan o får köra bil. Bussen var full med ungar när jag och Yes klev på och vi fick till en början stå upp. Min fyrbenta fläckiga såg lagom nöjd ut.. Lite om körprovet idag, när jag kom dit så såg jag snubben som jag körde upp med i Fagersta. Klart jag fick köra med honom, otur tänkte jag men lyckades ju tydligen imponera mer idag än i onsdags. Hatten av för mig själv plus ett väldigt stort grattis!

Kommentarer
Skrivet av: Louise - foto

Grattis till körkortet!!

2011-09-23 @ 18:26:59
Din hemsida: http://wizy.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Åh vad underbart, GRATTIS! Jag grät också när jag tog mitt :D

2011-09-23 @ 22:05:59
Din hemsida: http://livetmedtexas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback