Målet idag: Att ha roligt

datum: 2011-10-23 klockslag: 08:38:54
Kategori: Tävling
Kommentarer: (0)

Har sovit tre timmar. Lagom innan tävling, ellerhur? ;)

Tävlar allra första gången med både Luna och Yes i agility. För mig och Luna är det allra allra första tävlingen. Ska bli så himla kul att få tävla med min lilla skrot. Jag vet att vi inte kommer hamna på någon placering eller så men det spelar ingen roll idag för vårat mål är att ha riktigt riktigt roligt ute på tävlingsplanen. Så länge Luna kommer ha fokus på mig och göra sitt bästa idag så kommer jag vara mer än nöjd! Jag är så taggad! :D

Med Yes hoppas jag egentligen ingenting, jag vet att det finns många bra largehundar på klubben och jag har bara gått en kurs i agility. Visst är vi ganska bra (med tanke på tiden vi tränat tillsammans) men vi ska också bara ha roligt. Koncentrera oss på varandra och strunta i omgivningen, ellerhur Yes? :)

Önska oss lycka till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback