Lite tomt..

datum: 2011-10-18 klockslag: 21:28:17
Kategori: FAMILYLIFE
Kommentarer: (0)

Idag har vi åkt till Tierp och lämnat sötaste lilla Lassie. Hon och jag pussades ett bra tag innan jag tog mig styrkan att åka därifrån. Älskade lilla valp. Jag saknar henne redan och vi har precis kommit hem. Det är ingen som morrar åt katterna, ingen som jagar dem, ingen man behöver passa för att den inte ska kissa inne, ingen som piper för att den vill upp i soffan och lika fort ner. Skönt men samtidigt väldigt väldigt tomt.

Jag hade kunnat åka raka vägen tillbaka o hämtat henne om det inte vore för att min hjärna sa nej. Jag har två hundar som faktiskt tar väldigt mycket av min tid och mina pengar. Mer tid och pengar finns tyvärr inte till just nu. Och sen på tal om all hundträning, jag vill ju faktiskt ha en ''riktig'' hund. En hund som är gjord för att jobba och arbeta tillsammans med mig och inte lessnar i första taget.

Men visst va hon söt, den lilla pricken. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback