Vi har tränat lydnad idag (!)

datum: 2011-11-06 klockslag: 21:43:50
Kategori: Träning
Kommentarer: (0)
Idag har jag legat i efter ett långt träningsuppehåll och tråkiga promenader. Först och främst tränade vi idag på knivsta bk, vi körde korta fria följ med fokus på kontakt och det gick helt otroligt bra. Hon var med hela tiden och var glad! Sen körde vi läggande under gång där vi fick snabba lägganden, dock fuskar hon lite och lägger ner armbågarna väldigt sent om än alls.. Undrar om vissa domare skulle tycka att det ej är godkänt.. hmm.. Ska tränas på! Och så körde vi lite inkallning och det här med jättesuperduperbra belöning bakom är inte det lättaste för en liten Yes ska ni veta... Kul hade vi i alla fall och jag tror det har blivit nya mottot!

Efter träningen kände vi oss inte alls nöjda utan vi begav oss ut på en promenad runt ån med Jenny och Ferras också! :) Inte alltid lätt att vandra runt med en alaskan malamute( rätta mig om jag har fel Jenny?) , dem är både enorma och läskiga, hälsar Luna.

Nu är det lugn kväll i soffan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback