träning

datum: 2011-11-03 klockslag: 19:53:42
Kategori: Träning
Kommentarer: (0)
Var nyss ut med en hund i taget. Har lärt mig lite nu när jag har börjat tänka efter varje träningspass. Vid fotgåendet så får jag inte göra mer än max 5 repetitioner per gång. Kan träna något mellan och sen igen men måste ha paus från det efter ca 5 repetitioner. Inkallningen gick bra idag. Dock vet jag faktiskt inte hur jag ska få upp positiv attityd hos henne i fotgåendet. Jaja, träna träna träna.

Luna var hyper och vi körde lite hämta leksaken, fotposition, och så lite kul grejer! Hon är duktig men alldeles för ivrig och ofokuserad. Tänk om de kunde dela på sina egenskaper. :) Vilket fin hund det skulle bli! :)

EDIT: Kom på nu när jag tänkte lite till att den dåliga attityden i slutet kan ha berott på att hon efter träningen när vi tog ett varv runt huset sprang iväg fort och bajsade.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback