inspiration

datum: 2011-11-04 klockslag: 19:20:09
Kategori: Träning
Kommentarer: (0)
Har blivit inspirerad av mina kära träningskamrater till att träna och tävla. På söndag kör vi igång och förhoppningsvis (har till fredag nästa vecka att bestämma mig) så ska vi tävla den 3e december. Det är tydligen en internationell tävling (?) och uttag till landslaget där = blandat med sveriges bästa ekipage. Ska bli riktigt spännande att samla massa ny inspiration från personer som är så duktiga. Känner att jag behöver det. Tills dess ska jag veta vart jag sätter fötterna, hur jag beter mig, vad jag säger och läsa en bok om tävlingsnervositet.....

haha, känns som att det är mer jag som behöver jobba inför detta än Yes.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback