planerat schema

datum: 2011-06-22 klockslag: 08:57:43
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)
Igår hade jag praktik och sen gick jag och Nao på stan en sväng. Underbart att gå på stan i Uppsala. Blev lite småinköp till lägenheten som börjar ta form! Ser faktiskt riktigt bra ut snart. Idag är det praktik och efter det jobb på max på schemat. Därefter vill jag hem och somna i min stora säng. Imorgon är det jobb på max igen och på kvällen ska jag ner till UBK !!! Äntligen. Vill träna med vovvarna nununu. Fredag är leeeeediiiiiiiig och mysmidsommar står på schemat. Lördag är det foto av bröllop!  Tänk vad taggad jag är....

Underbar vecka med mycket jobb och aktiviteter. Kommer nog sova halva söndagen för att ta igen krafterna. Det är nog ändå det här som kallas livet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback