dags att flytta?!

datum: 2010-09-25 klockslag: 09:57:50
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)
Eeh.. Okej..
Imorse när jag gick upp med luna ,vet inte om klockan var 06.10, 06.22 eller 06.50, med andra ord var jag vääldigt vääldigt trött! Tio över åtta väcker hon mig nästa gång och när jag kommer längst ner i trappen ser jag att det ligger massa grejer på bänken. När jag kollar närmare är det en spruta, ett silvrigt fodral som ligger i två delar, tändstickor och ett svart fodral som är stängt. Lite läskigt tänker jag och går ut med hunden som undrar vad tusan det är för något som ligger där. När jag kommer tillbaka är grejerna kvar och ingen syns till. Jag går upp, försöker tänka på något annat, vill inte väcka pojkvännen som ligger och sover... Busar lite med hunden, ger henne mat. När hon ätit går vi ut igen, vid tjugo i nio. Då är grejerna borta. Jag går ut och hem, väcker killen och berättar vad som hänt. Grejen är att det ligger en bit kvar, en bit av sprutan kvar. Jag vet vilken del det är, för det syns. Det är delen man sticker in i armen, det är rosa vätska i..

Asså grejen är det att jag bryr mig inte direkt om folk som knarkar och sådär men please gör det hemma hos er! Jag vill inte möta en knarkande människa i trappen när jag kommer ner med hunden på morgonen.. Så snälla, gå hem okej!?

Eller är det kanske dags att flytta nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback