when u smile my hole world shines

datum: 2010-08-20 klockslag: 11:52:07
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)

Allt, precis allt i vårt liv kretsar kring Luna just nu. Därför har jag inte bloggat så mycket, allt skulle nämligen handla om henne. I och för sig vill jag skriva, för det är massa nytt varje dag, massa bus och massa roliga saker! Hon börjar vänja sig här hemma nu, busar på som sjutton här inne men ute är hon en liten fegis. Vill helst bara kissa på gräsmattan och springa in och busa igen men husse och matte vill att tjejen ska vänja sig vid gården/gårdarna här runtomkring. Då gnäller hon lite och sitter ner, länge, och där står vi några meter bort och ropar och gullar.. hah, underbar är hon hur som och vi älskar henne som tusan!

Igår pallrade jag mig ut på krogen och jag kände mig som en gammal kärring tillsammans med mina underbart snygga vänner. Hah, jag var nykter som en spik, och drack en drink där inne = hände inget. Vi dansade lite och sen var det slut och då gick vi hem. Det resulterade i att jag var; tröttare än innan, och fattigare dessutom! hah, men det var kul att träffa mina vänner och prata om något annat än Luna! :)

I helgen är det sagan om ringen helg på tv . (3an?) Min pojkvän som älskar de filmerna har satt upp det på schemat så i helgen kollar vi på film! Vi ska bunkra upp med massa gott och bara mysa och njuta av vår underbara lilla familj!



lillpluttan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback