but that's alright because i love you

datum: 2010-08-17 klockslag: 18:08:49
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)

Idag kan man väl säga att det är första dagen med Luna hemma hos oss. Det känns redan som att vi har haft henne i en evighet. Vi älskar henne från topp till tå och hon ger inget annat än glädje. Jag kravlade mig upp ur sängen halv åtta imorse, trött och vit som ett lakan. Men när jag väl kände vinden i ansiktet och såg min lilla tös gå så fint i kopplet så sken jag upp som en sol! Lilla hjärtat ♥ . Vi har busat massa idag, och idag har det inte blivit någon olycka! Vad duktiga vi är! Snart hoppas jag att liltjejen som ligger och sover bredvid mig vaknar, jag vill gå ut och busa! Sen kanske Lisette och Sofie kommer hit, myskväll är det isånafall som står på schemat och jag har paxat gurka&dip. 

 

Mina små hjärtan, + nala&lady då, men dem gillar inte att vara ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback