Hur ska jag klara mig?

datum: 2011-05-13 klockslag: 09:24:41
Kategori: Hundarnasvardag
Kommentarer: (1)

Idag lämnar jag Luna till bästa Anna, som ska vara hundvakt åt henne medan jag är i Turkiet. Vilken ängel! Sedan kommer jag bege mig mot Uppsala och imorgon tar det av mot varmare breddgrader.

Ska bli så himla skönt att vara borta i värmen i en vecka och sådär men... hur ska jag klara mig utan mina trasselsudd's? Kommer sakna dem enormt och det är faktiskt med en klump i halsen jag kommer lämna bort Luna idag. Jag vet däremot att hon kommer få ha det bra, så det behöver jag inte oroa mig för.

Yes får jag hålla i i alla fall en dag till, hon ska få bo hos låtsaspappa i Uppsala under tiden. Hon kommer också få det bra, mitt stora hjärta.





Kommentarer
Skrivet av: Annika

Åh va fin din aussie är! Jag kollade på henne när hon fanns på SASK, men köpte henne konstigt nog inte... Nu ångrar jag att jag inte provade iaf! Superfin! :)

2011-06-08 @ 12:38:38
Din hemsida: http://www.thequackpack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback