kul....

datum: 2011-06-15 klockslag: 16:35:05
Kategori: Hundarnasvardag
Kommentarer: (1)
Jag tog ut Yes för ett träningspass.
När vi kom in igen bytte jag bara ut henne mot Luna i hallen och tog ut Luna också för lite träning.
När jag kom in med Luna var katternas mat slut.
''Jävla Yes'' tänker jag men kommer fort på mig själv med att det kan ju ha varit Luna också..
Det vet ju faktiskt inte jag, jag var ju bara i hallen emellanåt. Dock så har Luna aldrig visat intresse för kattmaten förut men Yes har varit där några gånger och försökt sno..

Rätt som det var kräks Yes, jajamensan - kattmat och köttbullar (belöning från träningen). Stackars lilla tjejen, tänkte jag först men sen; som man bäddar får man ligga.
Det är ju trots allt jag som får plocka upp och rengöra efter henne sen. Det är ju lagom kul och torka hundkräk...

( fast jag tycker ju fortfarande liiite synd om henne.. lilla dumma söta nyfikna vovve! ♥ )

Kommentarer
Skrivet av: sofie

HAHA USCH köttbullar och kattmat hahahahah

2011-06-16 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback