tröttsam dag

datum: 2011-04-14 klockslag: 23:43:38
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (1)
Har haft föreläsning idag... och jobbat. not so much fun med andra ord.

Imorgon smäller det i alla fall och det smäller högt och gånger två! Nummer ett: Dammiddag på högskolan, en kväll som anordnas av skolans herrar för oss damer. Undrar vad de kommer hitta på i år, ska bli roligt att se! Nummer två: Mitt hjärta kommer hem och när jag kommer hem från kvällens/nattens bravader kommer han ligga här hemma och vänta på mig, som den bästaste bästaste han är!

Ser verkligen fram emot helgen, tror det kommer bli en bra helg! På lördag är det mys med hjärtat bara och på söndag är det dags för mig att åka till Uppsala en sväng, mamma fyller år och det ska jag självklart fira! :)

Nu, sovdags. Imorgon; Föreläsning, stan, dammiddag!

Kommentarer
Skrivet av: Vicki

Asså kan dn llägga upp bilderna från mammas födelsedag ? Eller skicka de på man ! ;) <3

2011-04-19 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback