hundträning och svettigt pass

datum: 2011-04-13 klockslag: 00:06:10
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)

Halv tio imorse stod Anna och en annan tjej en bit utanför mig och väntade på mig och Luna. Det blev en mysig promenad till mötesplatsen vi bestämt till hundträning. Luna var lika förtjust i Grym som vanligt och hon blev överlycklig när hon såg honom! Träningen var nyttig, Luna kan tydligen använda nosen bättre än förväntat och hitta just min (!) kotte bland ca 50 andra kotter som inte luktade frida. Hur häftigt? Jättehäftigt om ni frågar mig! :)

Det blev en tupplur efter att vi varit på träningen, ca 2 timmar var vi ute. Efter tuppluren var vi ut på en runda och provade på lite grejer som vi fått tips om som gick riktigt bra faktiskt och hon var mer med mig då. Sen stack jag iväg till sats för ett bodypump pass och idag la jag på lite extra vikter. Undrar vem som inte kommer kunna gå imorgon..... hah,

Efter träningen gick vi förbi Eken och jag och Lisette körde en mysig kväll framför tven med tacos. Mys!




Träden i Boulongern får hålla i sig hårt nu när vårströmmen är igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback