i'm mad..really mad.

datum: 2010-08-02 klockslag: 22:07:21
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (1)

Bajs och alla andra fula ord som poppar upp just nu. Jag ska ju till Stockholm på lördag (yeye, vi får väl se) och det är tråkigt dyrt att ta sig dit. För det första tar det mellan 2,5-4 timmar att åka och biljetterna kostar mellan 225-300 kr, vilket blir 600 kr tur och retur. Det funkar inte, inte för en kväll.. Jag har verkligen inte råd med det.. Någon snäll själ som ska till stockholm i helgen och vill köra med mig? Jatack.



när jag va mycket glada, med mitt lilla troll i knät dessutom..


Kommentarer
Skrivet av: MATILDA HAMMAR

fyra timmar? say whaaat? ;o

ta upptåget det kostar ju inte alls så mycket, :)

2010-08-03 @ 13:03:05
Din hemsida: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback