a day at the zoo

datum: 2010-08-01 klockslag: 22:05:06
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)

Idag har Kim med familj, Naozad och jag varit på furuvik. En djurpark här i närheten av Gävle. Herregud vilken perfekt dag vi har haft, barnen har varit glada och medgörliga, Torsten uppspelt till tusen vissa gånger och vädret var helnice. Lagom varmt lagom kallt i lilla landet lagom. På detta så vann Naozo (som Torsten säger) och jag 2000g choklad! Tror ni jag blev tråkigt glad eller? Förutom det har vi tittat på en massa olika sorters apor, lite andra djur och åkt barnkaruseller! Happyland! Here you got some pictures! ;)



Torsten red!



Och satt på pappas och Naozo's axlar mesta delen av dagen.



Vi var uppe i utkikstornet och kikade lite, hittade Totte&Kim där nere på marken.



Naozo och Totte åker bil.



Jag och hjärtat.



Båttur i Amazonas.



Vi och el chocolaté.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback