vilket kap

datum: 2011-06-16 klockslag: 17:35:42
Kategori: Hundarnasvardag
Kommentarer: (0)
Efter den mysiga stunden hemma hos Kajsa gick jag förbi djuraffären påväg hem. Hundmaten behövde sig en rejäl påfyllning. Tänkte köpa en 7,5 kg påse, eftersom en 14kg blir liiiite jobbigt att bära hem. Men då har dem ju självklart inte den storleken på påse.

Men då berättar han, bästaste bästaste han som jobbar på Gävleborgs zoo, att på måndag startar en kampanj - 1 st 3kg påse för 99kr. (ord.219kr) Jag bara gapade, han lät mig köpa två såna nu för det priset. Vilken ängel. Kommer verkligen sakna den djuraffären när jag flyttar. Dem har allt och lite till och världens underbaraste personal.



Är såå nöjd med maten från proplan.
Mina små bara gamar i sig.
Kan till och med använda det som belöning.
Helt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback