usch

datum: 2011-06-17 klockslag: 12:36:19
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (2)
God morgon! (typ)

Ska väl lyfta rumpan från stolen snart och bege mig mot en blomaffär.
- Nej, jag köpte inte silkespapper igår. Dumma mig...
Känner ingen som helst lust för att packa och jag har fortfarande bara kommit till 2 kartonger. Känns lagom surt. Vill helst av allt bara lägga mig i sängen och läsa igenom min agilitybok som jag fått hem.. Men livet är inte alltid roligt.

Surt sa räven om rönnbären.
Nu ska jag leta upp närmaste blomsterhandel och sedan PACKA!
(hur många inlägg har jag inte skrivit detta i nu?!)

Kommentarer
Skrivet av: Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto

sv: tack så mycket! :)

2011-06-17 @ 12:40:22
Din hemsida: http://amandarosende.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Vad roligt att ni kommer till Uppsala så snart! Varmt välkomna till klubben också, hoppas ni ska trivas. Säg till om du behöver träningssällskap, jag och flera andra hänger ofta gärna på :)



Ja, vad roligt att ha ett helsyskon till vovven på plats. Johanna är ju jätteduktig och trevlig så ni kommer säkert att ha stort utbyte av varandra. Jo, jag läste att du endast hade haft henne en kortare period. Vilken lyx att få en sådan höjdarhund som omplacering! Jag har ju hela tiden varit inne på en till valp men efter att ha träffat på flera lyckade omplaceringar så ska jag nog ta mig ett titt och se vad som finns. Skönt att slippa rumsrenhetsträningen ;)

2011-06-17 @ 13:28:29
Din hemsida: http://livetmedtexas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback