underbara uppsala

datum: 2011-06-17 klockslag: 14:46:05
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (1)

Det regnar ute... Har jag kommit iväg till blomsterhandeln? Svar Nej!
Ska sätta igång och packa allt annat som jag kan packa.. Usch vad tråkigt..
Jag vill ut och träna hund inte sitta inne och packa. Tråkigt!
Fast.. om bara tre dagar bor jag ju i Uppsala igen, hur underbart är inte det?

Underbara promenadsträckor som vi kommer ha riktigt nära oss när vi flyttar.
Här med syster, bror, och pappas 2 sötnosar förra sommaren när jag var hundvakt.


Kommentarer
Skrivet av: Ellinore Jonsson

svar: tusen tack fina du, vilken komplimang..blir så glad! Va roligt, jag bor också i Uppsala :)

2011-06-17 @ 18:39:20
Din hemsida: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback