godnatt

datum: 2011-01-12 klockslag: 21:26:52
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)
Idag har jag varit i skolan på tentaåterlämning och sedan tränat - powerstep idag. Ville skjuta mig i huvudet efter halva passet (läs: lägga mig och vila på golvet i ca 30 min) .

Om en vecka har jag tenta, har jag börjat plugga? Nej! Borde jag det? Ja! Men vad gör väl det om 100 år.

Btw så flyttar jag snart, får jag som jag vill den 24e januari. Annars runt den 1 februari. Jag brukar få som jag vill men den här gången är jag väldigt osäker och it drives me crazy.

Det var en snubbe och kollade på vår lägenhet idag. HAHA! Asså han luktade väldigt skumt.. och undrade om man kunde ta bort garderoberna i hallen, - hur ska jag veta det?



lite småporrigt ska det va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback