fullt upp

datum: 2011-01-19 klockslag: 08:42:10
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)
Händer massa grejer just nu..
Har tenta imorgon och började plugga igår, känns ändå helt okej med tanke på hur lite jag har pluggat. På detta har jag blivit superförkyld, näsan har gett upp och halsen börjar göra detsamma. Typiskt! Efter tentan på torsdag måste jag springa förbi konsum på söder och hämta ut mitt bredband jag har fått hem. Sen är det packning och städning av lägenheten samt. duschning av hund. På fredag tvättar jag mellan 10-13 och klockan 11 är det dags för Luna att klippa sig först gången ever! Spännande! Efter det är det packning och städning (beroende på hur långt jag kommit) och på kvällen ska jag jobba på nya vall om inte Naozad ska gå ut. Går han ut är jag hemma med Luna. På lördag ska jag packa och på söndag med. På måndag är det dags att hämta ut nyckeln till min alldeles egna lilla lägenhet och det är bara att rivstarta med målandet, vitt ska det bli och klart också! På tisdagen ska vi hyra superstortflak så vi kan ta alla grejer på ett lass, sedan bär det av till ikea för köp av säng, tallrikar och kanske gardiner och en matta, vem vet vad pengarna räcker till? Mitt i allt detta under tisdagen ska jag köpa biljetter till mäklardagsbanketten också.

Nämnde jag att jag var förkyld? Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback