världens stoltaste matte

datum: 2011-08-31 klockslag: 15:58:35
Kategori: Träning
Kommentarer: (0)
Har precis avnjutit en tallrik med tacos, har två slutkörda hundar i soffan bredvid mig. Sa jag att jag njuter av att ha dem i mitt liv, dem gör mig så lyckliga, mina små fyrbenta!

Vi har varit ute och spårat lite idag, jag och Yes! Hon är så snabb, gör vinklarna klockrent, apporterar pinnarna snyggt och framför allt spårar med glädje. Nästa gång blir det defenitivt ett längre spår, idag körde vi bara på 300m men med tanke på att det var första gången för oss två tillsammans var det kanske lagom. Duktiga prickiga du!



Vi körde även lite budföring och nu börjar hon förstå, börjar få upp farten ordentligt till mottagaren. Just nu jobbar vi med det, enbart, sen kommer hon få skickas tillbaka men tror inte att det kommer vara några problem att springa snabbt till mig. Det är till mottagaren som är det lite mindre roliga. :) Men det går framåt och hon är såååå duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback