bankkort?

datum: 2011-08-05 klockslag: 08:38:10
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)
Vaknade halv 8 av att någon ringde mig.. dolt nummer.. ska jag verkligen ta det? Orkar jag... Äh, svarar ändå. ''Frida''. Det kommer en jättetrevlig röst från andra sidan luren, hon berättar att hon hittat mitt bankkort. Tankarna snurrar, bankkort? Jag hade ju det senast igårkväll, i shortsen..... Dåligt.. Tror hon räddade min dag ganska så hårt! Ska åka till Åland idag, blev bestämt igår. Kommer träffa alla mina fina från Gävle och det ska bli så himla härligt. Och tack världens bästa Jaqueline som hittade mitt bankkort och ringde och berättade för mig att jag hade tappat det! Kärlek till såna människor. Nu blir det uppletande av pass, packning, och iordningsfix. Sen är det åland som gäller, HELA HELGEN! NU KÖR VI ÅLAND!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback