pluggdax

datum: 2010-09-13 klockslag: 13:53:01
Kategori: STUDENTLIV
Kommentarer: (1)

Nu ska jag sätta mig ner och läsa igenom morgondagens föreläsning, internationell individbeskattning om det säger er något! Ääh, ni kan vara lugna, säger inte mig heller så mycket. Kanske efter jag läst igenom kapitlet i boken. Idag vill jag och hjärtat äta något vi inte brukar äta!? Några tips?!

Igår va jag och tjejerna på bio, vi såg inception! Kanske ska lägga upp en recension om den sen? eller går ens det? Man fattade ju knappt var det var som hände, dock sjukt spännande film! Den får många stjärnor!

Dagen innan det var jag och Madde hos Angelica och kollade på film också, Robin Hood blev det då. Mys.



Angelica och jag på finsittningen, sista dagen på n0llningen!




Kommentarer
Skrivet av: Cissi

Okej härligt, jo det är bara bra här med! :D

2010-09-13 @ 13:57:53
Din hemsida: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback