personalmöte

datum: 2010-10-14 klockslag: 12:58:46
Kategori: VARDAG
Kommentarer: (0)
Idag har jag personalmöte med jobbet. Jobbar på Max för er som missat det! Vi ska ses klockan 17.00 på jobbet för att sedan åka iväg mot valbo, där ska vi ha möte och 5kamp (?!) brr, vill inte vara utomhus.. Jag dör! Sen är det mat på schemat också om jag inte minns fel! Sen så brukar det vara en utgång på det men jag pratade med jessica på jobbet och hon var inte så taggad på det, precis som jag! Så vi bestämde att filmkväll it is, alla maxare som vill får ju såklart joina men jag tror att dem allra flesta ska ut och svänga på sina lurviga!

Ska ha med mig kameran så bilder kommer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback