and the end of the summer is near..

datum: 2010-07-30 klockslag: 20:54:38
Kategori: STUDENTLIV
Kommentarer: (0)

Sitter här och tänker på hur läskigt lite tid kvar till skolan sätter igång igen och nu är jag så himla taggad! Jag ska(förhoppningsvis) plugga mer än någonsin och försöka höja betygen lite. Ja, jag vet, det räcker med godkänt men en egoboost i studierna skadar faktiskt inte. Men innan jag börjar kämpa med mina kurser har jag något betydligt roligare framför mig, n0llningen! Ja, jag längtar efter att få göra sjuka grejer (mest se på andra som gör) och bara ha riktigt riktigt roligt i 10 hela dagar..











Lite bilder från nollningen i våras.. Mmmh, vad mysigt vi hade det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback